DOMAĆA KOŠARICA

Radio Prkos 06.06.2023 ŠIRE NG PODRUČJE
img

Milan Rosić je spojio svoju ljubav prema tradiciji , i ukusnu hranu u uspješnu poslovnu priliku kojoj je dao naziv Domaća košarica. A šokački inat dodatno ga je potaknuo da osigura egzistenciju za sebe i svoju obitelj te je odlučio kako je vrijeme za realizaciju poslovne ideje koja mu se dugo motala po glavi.
.„Kao strastveni zaljubljenik u našu baštinu i gurman, godinama mi se ideja o ovakvoj prodavaonici, odnosno prezentaciji i prodaji naših autohtonih proizvoda činila kao posao u kojem bi spojio svoje znanje, strast i osiguravanje egzistencije“ ističe "Milan Rosić u Novoj Gradiški poznatiji kao folkloraš koji točno zna što je svima nama u srcu. Objašnjava kako će svoju ideju proširiti i na OPG-e iz cijele Hrvatske koji će na jednom mjestu u Domaćoj košarici moći izložiti svoje proizvode. Primarnim i sekundarnim istraživanjem zaključio je kako toga kod nas nema! Sama realizacija krenula je traženjem posla te je na kraju ipak odlučio krenuti u poduzetništvo. Milan ističe kako je za to potrebna velika hrabrost i najviše od svega – podrška prijatelja i obitelji, koju on ima i neizmjerno cijeni.I upravo je Milanovo iskustvo ono što čini ovu poslovnu priliku drugačijom i uspješnom,od nekih drugih ! “U ponudi Domaće košarice koja je sinoć svečano otvorenan u našem grradu su slavonske reklje,vezenine od toleda, tkane krpare,predmeti od stakla s ornamentima ćipke ali i kulin,šunka,vino rakija,te druge ukusne delicije pripremljene u OPG-eima. -Ciljani kupci za koje sam se odlučio traže kvalitetu ali prije svega mora biti prilagođeno njihovom cjenovnom rangu.“  Milan ističe kako nije bilo jednostavno, ali pobjedonosno zaključuje:“ Uspjeli smo! S poslom smo započeli kada smo ispunili sve zakonske uvjete za obavljanje djelatnosti. Mobilnost.pri nabavci i dostavi robe i atraktivan izgled su svakako magnet za nove kupce. Naravno, kvaliteta proizvoda i sama usluga čine Milana prepoznatljivim i na taj način će pridobiti,ali i zadržati kupce. Milan se odavno potrudio razviti suradnju s lokalnim proizvođačima te na taj način poticati razvoj poduzetništva u lokalnoj zajednici. Kaže kako nije uvijek lako, „ Naravno da ima i problema, nerazumijevanja, otpora… ali taj naš šokački inat i takve prepreke rješava! Vodimo se onom – razgovor rješava sve jer nema glupih pitanja, samo glupih odgovora. Ističe kako je osnovna  prednost poduzetništva samostalnost. „Samostalno određivanje tempa, vremena rada, ali i uvjeta i pravila u svojoj tvrtci. Nema više krilatice ti nisi tu da misliš, što se često zna govoriti u tamo gdje vlada pravilo čopora vukova!!! Moto malih poduzetnika je – misli, voli, radi, radi, radi… Na sebi, proizvodu, marketingu pogotovo!“ Postoje i one manje lijepe strane poduzetništva, a prema Milanu to je nesigurnost, strah od ulaska u posao nepripremljen što kasnije dovodi do velikih problema. Drugo je očekivanje, treba biti realan i skroman u očekivanjima, graditi posao dan po dan i strpljivo čekati rezultate. „I treće, treba dobro paziti kako se poduzetnik ne bi doveo do burn out-a, jer je jako tanka linija kad čovjek daje 120% od sebe pa pregori i onda sve ide naopako“, upozorava poduzetnik sam sebe.I kako nam na kraju razgovora reče Milan bez svoje Nade ne bi uspio. I tako će vjerujemo Domaća košarica kroz svoje usluge pomoći širenju i razvoju poslovanja,naših poduzetnika. Ovo je lijepa i pozitivna poduzetnička priča pa Milanu i Nadi čestitke.zpp

Slične vijesti

Najnovije